سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بوش؛چرا و چگونه؟

لباسشویی‌ها بدون در نظر گرفتن برند و مدل دارای مکانیسم کار یکسانی هستند. تقریبا همه ماشین لباسشویی‌ها دارای اجزاء مشابه‌ی هستند و به همین خاطر دلایل و علت خراب شدن آن‌ها شبیه به هم است. اگر بتوانیم علت را تشخیص دهیم رفع مشکل و تعمیر آسان خواهد بود.


https://www.uplooder.net/img/image/27/14b53c21683c97f853e8c253e3d71126/0-HsYULQQbzF23xQvY.jpg

طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی با ایجاد تنوع در محصولات خود، نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف می‌نمایند. تولیدکنندگان ماشین لباسشویی تلاش می­‌کنند تا با تغییر مداوم اشکال و اجزاء داخلی آنها، روزبه‌روز از هر نظر تولیدات خود را کامل‌تر نمایند. به عنوان مثال، در گذشته تایمر ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک ترکیبی مکانیکی داشت به این شکل که یک موتور الکتریکی کوچک محوری را به گردش درمی‌آورد و این محور توپی پلاستیکی بخصوصی را با خود می‌چرخاند و به این شکل اجزاء ماشین لباسشویی در حین گردش توپی تایمر، اعمالی مانند آب‌گیری، چرخش موتور تخلیه آب، داغ نمودن آب و… انجام می‌داد. اما بسیاری از ماشین‌های جدید، دارای تایمر الکترونیکی بوده و همه اعمال مذکور، توسط قطعاتی چون ترانزیستور، تریستور و IC انجام می‌­شود.

ماشین لباسشویی بوش

 

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس ماشین لباسشویی بوش (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

https://www.uplooder.net/img/image/64/ab3d992cbaf36a3457dca54eb1d18872/bosch-washing.jpg


مشکلات لباسشویی بوش - Bosch که نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار ماهر دارند چیست؟

  • تخلیه نشدن کامل آب در ماشین لباسشویی بوش: اگر ماشین لباسشویی شما آب را به درستی تخلیه نمی کند مشکل می تواند از پمپ تخلیه باشد ، معمولا در این حالت پمپ تخلیه دارای صدای بسیار ناهنجاری می باشد که نشان دهنده خراب بودن آن است .
  • ثابت ماندن ماشین لباسشویی بوش بعد از آب گیری: در صورتی که ماشین لباسشویی بوش شما بعد از عملیات آب گیری به درستی کار نکرد ، مشکل مربوطه می تواند از المنت این دستگاه باشد، در این حالت ماشین لباسشویی شما ثابت مانده و عکس العملی نشان نمی دهد .
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی بوش: اگر ماشین لباسشویی شما بعد از این مرحله کار نکرد مشکل مربوطه می تواند از موتور باشد که به صورت چپ گرد و زاست گرد کار نمی کند .
  • باز نشدن درب لباسشویی بوش بعد از شستشو: در صورتی که بعد از اتمام شستشوی ماشین لباسشویی بوش شما درب آن قفل و باز نشد به این معنی است که لباس ها داخل آن گیر کرده و شما می بایست از ضامن اظطراری به منظور باز کردن درب آن استفاده نمایید ، این ضامن در کنار دریچه پمپ تخلیه قرار دارد ، در این مرحله درب را باز کرده و لباس ها را خارج کنید و منتظر رسیدن تکنسین های ما باشید .
  • گرم شدن و داغ شدن بیش از حد ماشین لباسشویی بوش: در صورتی که ماشین لباسشویی شما بیشتر از حد معمول و عادی گرم شد و یا گرمای آن به حد استاندارد نرسید، مشکل می تواند از بخش هیدرو استات لباسشویی باشد، این قسمت وظیفه کنترل سطح آب در دیگ و یا لگن ماشین لباسشویی را بر عهده دارد ! که در صورت خرابی آن باید با ما تماس بگیرید، تا تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما را انجام دهیم .

سرویس و تعمیر لباسشویی بوش

امروزه استفاده از لباسشویی بیشتر شده است و خانواده ها معمولا حداقل دو بار در هفته از ماشین لباسشویی استفاده می کنند که البته تعداد دفعات استفاده بستگی به تعداد افراد خانواده دارد و از آنجایی که ماشین لباسشویی یک وسیله مصرفی به شمار می آید با گذشت زمان نیازمند سرویس و یا تعمیر می باشد. ماشین لباسشویی بوش یکی از پر طرفدار ترین برند های موجود در بازار می باشد.

سرویس ماشین لباسشویی بوش نیز از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گرفته شود. سرویس صحیح و منظم لباسشویی باعث افزایش عمر آن و بهبود عملکرد آن می شود. در صورتی که جهت سرویس لباسشویی یا تعمیر آن به دنبال افراد حرفه ای هستید می توانید با مهندسین مجرب در ابرکاوان تماس بگیرید.

تماس با شماره 4 رقمی 1743
و یا با شماره 22244011 تماس حاصل فرمایید.