سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

روز نظافت و شستوشو است، شما رنگ لباس ها را جدا می کنید ،بعد تا جایی که جا دارد داخل ماشین لباس میریزید ، مواد شوینده و سپس دکمه ی استارت را می زنید. و میبینید هیچ اتفاقی نیافتاد.


ناگهان می بینید که آن ماشینی که روی آن حساب باز کرده بودید، دیگر از کار افتاده . ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی زحمتکش و پایدار در خانه است.در حقیقت یکی از بزرگترین کشفیات تاریخ است و وقتی خراب میشود، دیگر بدون آن نمی توان ادامه داد.چه کسی دوست دارد لباسهایش را ببرد به خشکشویی و در مورد اینکه لباسهای خصوصی اش را بخواهد در یک ماشین لباسشویی غریبه بریزد و روی چه چرخه ای شسته بشود.

پس انتخاب باخودتان است . به تعمیرکار زنگ بزنید، یا خودتان مشکل را حل کنید.از آنجاییکه ماشین لباسشویی کارهای زیادی می کند، عیب یابی آن از تعمیرش سخت تر خواهد بود. برای لوازم خانگی، این وسیله ی پیچیده – با چرخه های زمانبندی خاص،موتور، که آب را بازمی کند، لگن داخلی را می چرخاند، آب را تخلیه می کند ، و دمای آب را کنترل می کند.

هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی به درستی کار نمی کند و یا از کار افتاده است، زمان آن فرا رسیده است که با کمک متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی، مشکل دستگاه را برطرف و از بیشتر شدن خرابی و آسیب دیدن سایر قطعات آن جلوگیری کنید.
از مشکلات متداول لباسشویی میتوان به روشن نشدن، تخلیه نکردن، آبگیری نکردن ، نشتی آب، سر و صدای زیاد حین کار، لرزش، نچرخیدن دیگ، خراب شدن لاستیک دور درب لباسشویی و… اشاره کرد.
ما به شما کمک میکنیم که در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاهتان برطرف شود تا بتوانید مثل گذشته از آن به خوبی استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیز مانند همه ماشین لباسشویی های دیگر باید به دست افراد حرفه ای صورت گیرد. سپردن تعمیرات به دست افراد غیر حرفه ای ممکن است باعث آسیب رساندن به دیگر قطعات سیستم شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی میل به راحتی در افراد بیشتر شده و از این رو همواره یکی از دغدغه های اصلی افراد خرابی ماشین لباسشویی می باشد.

سرویس ماشین لباسشویی  LG بر روی کارکرد و طول عمر آن تاثیر گذار می باشد و بهتر است حداقل سالی یک مرتبه سرویس به دست افراد حرفه ای انجام شود.

Related image

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

چنانچه مراحل شستشو تمام شده ولی آب لباس ها گرفته نشده بنابراین تخلیه آب با مشکل مواجه شده است و برای رفع این مشکل بهتر است پمپ آب را عوض نمایید. از دیگر دلایلی که می تواند باعث ایجاد مشکل در تخلیه آب شود، گرفتگی شلنگ تخلیه بوده و برای رفع آن به رسوب گیری نیاز دارد و در صورتی که گرفتگی نداشت، احتمالا شلنگ پوسیده و باید آن را تعویض نمود.

بعد از اتمام مراحل شستشو، ماشین لباسشویی مراحل بعدی را آغاز نمی کند

این مشکل مربوط به عملکرد نادرست تایمر و یا برد است ویا با توجه به زمان استپ کردن ، باید مرحله ی بعد از آن تست شود ، مثلا اگر بعد از پیش شستشو متوقف شود ، باید پمپ تخلیه نیز چک شود زیرا بعد از پیش شستشو باید آب داخل دستگاه تخلیه شود و برای مرحله ی اصلی شستشو دوباره آبگیری انجام دهد.

سبد ماشین لباسشویی نمی چرخد

خرابی ضامن درب و یا سوییچ از عواملی است که می تواند بر روی چرخش سبد ماشین لباسشویی اثر بگذارد. بنابراین در صورت مواجه شدن با این مشکل لازم است قطعه آسیب دیده تعویض شود وهمچنین بروز مشکل در اتصالات می تواند در بروز این مشکل تاثیر گذار باشد.


لباسشویی الجی آبگیری میکند زمانی که دستگاه خاموش است

در صورتی که شیر برقی دستگاه خراب شده باشد با خاموش شدن ماشین لباسشویی و با گشودن شیر آب، لباسشویی شروع به آبگیری می کند و برای جلوگیری از آن باید شیر برقی تعویض گردد..

ماشین لباسشویی بیش از حد لرزش دارد

تراز نبودن ماشین لباسشویی می تواند باعث لرزش این دستگاه شود و باید آن را تراز نمایید. علت دیگر لرزش، جایگاه نامناسب پایه های ماشین لباسشویی می باشد که ممکن است یکی از پایه ها دچار لقی شده باشد و در نهایت باید سراغ کمکهای دستگاه برویم که وظیفه ی اصلی آن گرفتن لرزش دیگ در حین چرخش است.

 بدنه ماشین لباسشویی برق دارد


در صورتی که سیم ارت دستگاه دچار مشکل شده باشد، بدنه لباسشویی برق دار شده و باید اتصالات و سیم کشی ها را بررسی نموده و در صورت نیاز با یک متخصص مشورت نمایید.

کلیدهای ماشین لباسشویی ال جی کار نمی کند


خرابی تایمر و یا برد ماشین لباسشویی می تواند باعث از کار افتادن کلید های لباسشویی شود. دلیل دیگری که می تواند باعث بروز این مشکل شود، فعال شدن قفل کودک لباسشویی بوده که باید مطابق با دفترچه راهنما آن را غیر فعال نمایید.

ماشین لباسشویی آب سرد ندارد


اگر پودر بر روی لباس های شما مانده باشد یکی از علت های آن نداشتن آب سرد در مخزن بوده و باید در صورت گرفتگی شلنگ با رسوب گیری آن را رفع کنید و یا شلنگ پوسیده که احتیاج است شلنگ تعویض شود.

درب ماشین لباسشویی باز و بسته نمی شود

یا مشکل میکروسوییچ است و یا مشکل برد یا تایمر دستگاه است که فرمان درست به میکروسوییچ جهت باز و بسته کردن در را نمیدهد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی اگر به دست افراد حرفه ای صورت نگیرد می تواند باعث رساندن آسیب های جدی به ماشین لباسشویی و افزایش هزینه های تعمیر شما شوند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید تا از آسیب های جدی در آینده جلوگیری شود. در صورتی که به تعمیر کار حرفه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی خود احتیاج دارید می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی  ابرکاوان تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

تماس با شماره 4 رقمی 1743
و یا با شماره 22244011 تماس حاصل فرمایید.